100 000 tysi─Öcy na TikToku ­čÄë

Ponad 100 000 obserwuj─ůcych na TikToku Kutnowskiego Domu Kultury! ­čśŐ­čÄë Efektem tego jest artyku┼é o naszych dzia┼éaniach na tej wyj─ůtkowej platformie spo┼éeczno┼Ťciowej, kt├│ry ukaza┼é si─Ö na stronie wniedoczasie.pl. To wa┼╝ne, bo w ten spos├│b przyczyniamy si─Ö do ÔÇťPromocji marki Kutna ÔÇô lokalne staje si─Ö globalneÔÇŁ. To jedna z tez artyku┼éu. Autorem tekstu jest dr Grzegorz J─Ödrek, kt├│ry prowadzi bloga o PR, marketingu i kulturze. Jest za┼éo┼╝ycielem firmy Wniedoczasie, kt├│ra specjalizuje si─Ö w marketingu kultury. Prowadzi warsztaty, szkolenia i zaj─Öcia na uniwersytecie. Szkoli na zlecenie w r├│┼╝nych instytucjach kultury.

Na wst─Öpie mo┼╝emy przeczyta─ç: “To dobry moment, by zastanowi─ç si─Ö czy i dlaczego takie wyniki mog─ů by─ç wa┼╝ne dla Kutna i dla sektora kultury. Przekroczona granica 100 000 obserwuj─ůcych, 7,4 mln wy┼Ťwietle┼ä, p├│┼é miliona pozytywnych reakcji i tysi─ůce sympatycznych komentarzy. Nie m├│wimy tu o wielkiej, wysokobud┼╝etowej kampanii agencji reklamowej ani popularnym, m┼éodym influencerze. To wyniki dzia┼éalno┼Ťci lokalnego domu kultury na najgor─Ötszej globalnej platformie spo┼éeczno┼Ťciowej, na jak─ů wyrasta TikTok.

Wielu zapyta: czy to si─Ö przek┼éada na uczestnictwo w wydarzeniach lub jak to s┼éu┼╝y spo┼éeczno┼Ťci Kutna? Ten artyku┼é spr├│buje wyt┼éumaczy─ç dlaczego Kutno ma szcz─Ö┼Ťcie, ┼╝e KDK dzia┼éa pr─Ö┼╝nie oraz jak od Kutna mog─ů uczy─ç si─Ö inne instytucje kultury.”

Zach─Öcamy do lektury, bo du┼╝o tam wyja┼Ťnie┼ä o warto┼Ťci tego co osi─ůgn─Öli┼Ťmy. ­čĹç

Ponad 100 000 obserwuj─ůcych. Kutnowski Dom Kultury zmienia rol─Ö instytucji na TikToku

Ponad 100 000 obserwuj─ůcych. Kutnowski Dom Kultury zmienia rol─Ö instytucji na TikToku

Poza tym mamy tu te┼╝ dow├│d na to, ┼╝e marzenia si─Ö spe┼éniaj─ů! ­čĄę

@kutnowskidomkultury Czy spe┼éni si─Ö dyrektora marzenie? ­čĄę #Kutno #KutnowskiDomKultury #dyrektor #marzenie #100k #domkultury ÔÖČ d┼║wi─Ök oryginalny – Kutnowski Dom Kultury

Related posts