Ponad 100 000 obserwujących na TikToku Kutnowskiego Domu Kultury! Efektem tego jest artykuł o naszych działaniach na tej wyjątkowej platformie społecznościowej, który ukazał się na stronie wniedoczasie.pl. To ważne, bo w ten sposób przyczyniamy się do “Promocji marki Kutna – lokalne staje się globalne”. To jedna z tez artykułu. Autorem tekstu jest dr Grzegorz Jędrek, który prowadzi bloga o PR, marketingu i kulturze. Jest założycielem firmy Wniedoczasie, która specjalizuje się w marketingu kultury. Prowadzi warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Szkoli na zlecenie w różnych instytucjach kultury.
Na wstępie możemy przeczytać: „To dobry moment, by zastanowić się czy i dlaczego takie wyniki mogą być ważne dla Kutna i dla sektora kultury. Przekroczona granica 100 000 obserwujących, 7,4 mln wyświetleń, pół miliona pozytywnych reakcji i tysiące sympatycznych komentarzy. Nie mówimy tu o wielkiej, wysokobudżetowej kampanii agencji reklamowej ani popularnym, młodym influencerze. To wyniki działalności lokalnego domu kultury na najgorętszej globalnej platformie społecznościowej, na jaką wyrasta TikTok.
…
Wielu zapyta: czy to się przekłada na uczestnictwo w wydarzeniach lub jak to służy społeczności Kutna? Ten artykuł spróbuje wytłumaczyć dlaczego Kutno ma szczęście, że KDK działa prężnie oraz jak od Kutna mogą uczyć się inne instytucje kultury.”
Zachęcamy do lektury, bo dużo tam wyjaśnień o wartości tego co osiągnęliśmy. 👇
Ponad 100 000 obserwujących. Kutnowski Dom Kultury zmienia rolę instytucji na TikToku
Poza tym mamy tu też dowód na to, że marzenia się spełniają! 🤩
@kutnowskidomkultury Czy spełni się dyrektora marzenie? 🤩 #Kutno #KutnowskiDomKultury #dyrektor #marzenie #100k #domkultury ♬ dźwięk oryginalny – Kutnowski Dom Kultury